Wednesday 28 September 2011

My Precious MFRR . . ^^

Assalamualaikum . . . 


second day 'memodified' blog niey . PENING lhaa . Susanye na kemaskini blog niey(new blogger) . sumpah PENING + PENAT again . buad ape yang termampu je utk hari niey . tape lhaa . slowly take time to understand this things . ta pelu lhaa na rushing kann . huhue . 





SOMETHING TO 'SHARE' . . .


story time ^_^ . da bpe jam fokes buad bnda niey jadi lepu plak otak aku . 1st of all aku na introduce SOMEONE to u guys . seseorang yang sangat istimewa dlm hidupku . ta sangkakn , aku dgn SI DIA tu da na msuk 2tahun pun (1/10/2009) . dan INSYAALLAH kalau ade jdoh mmg na teruskan sampai ke jinjang pelamin . yeehaa !!! . gtal da na kawen yeee (HAHA !) . aku ta mrepek tau >_< . i love him very much ! . DIA yang selalu ada bile aku kesunyian . DIA yang selalu ada sedia membantu aku bile dlm kesusahan . DIA orang yang sgt istimewa bg aku . wanna meet him ?? . :)


HAAAA !!!!! . niey lhaa orang nye . amacam ? . hensem ta ? . ekeke . 


1st photo yang aku masukkan for my post . ENJOY ! :)


sampai sinie jela kott story aku (tatao na naip pe daa) .


_e x i t_




Its Me,
eira syahirah

No comments: