Sunday 9 October 2011

. Little Smurf pegy Becuti . :)

Assalamualaikum . . .


hahaii . lame gle kan aku ta upDATE blog niey . bkn ape ,,, boring je . HAHA ! okayy lah . byk bnda na story nieh . 1st of all aku na share dgn korunk kalo sudi na bace pasal aku gy bcuti baru2 niey . ta lame lagy ayah aku na pencen . so , rakan sekerja beliau ade lah buat event kecil kecilan sempena meraikan rakan2 yg na pencen dah tu . and now , aku pon tumpang skaki lerr menjayakan event tersebut . hahaha . event tu dorang buat kat PULAU CHEKAS , Raub . tmpt best wooo . mlm2 tayah psg kipas pon tape ,,, da ckup sjuk pon . kwsan sungai lah katekan . tmpt tu aku da biasa pergi dgn family aku pon . cume suasana kali niey lain sket lha . sambil2 tengah jalan2 mkan angin smpai kembung perot tu aku pon ape lagy ,,, SNAPSNAPSNAP lah dgn adek and mak aku . dah tmpt agak lawo kan . mst lah mau ambik something tuk buat knangan masa lampau . HAHA ! mau tengok ta ?? lao tana tengok pon tape . ADE AKU KESAH ? ngahahahahaa . :)








haaa ! nie pixca kwasan sungai tu . lau SUKA sila tekan LIKE . suke lettew ! HAHA . gurao jekk . na like hape ? =P





nie pixca tunjuk direction a.k.a tutup direction 5min na posing . :D


nie pulak pixca mama smurf posing dgn pajero papa smurf . wahaha . cute ta mama smurf ? lau cute sile tekan LIKE sratus kaly . =P






hahaha . okayy lah ! nie jew pixca yang aku mampu na share dgn korunk . babai . 


_e x i t_


i smurf u . . .

2 comments:

Sayidah Nafisah Ruslan said...

bestnya dapat jenjalan :)

Eira The Smurfy ^_^ said...

haha . yupp mmg best . naknak lagy lau dgn orang tersayang :)