Friday 14 October 2011

tuhan je tau btape saya sayang kat awak :)

Assalamualaikum . . .


jiwang2 la pulak kan mlm2 nie . huhue . bila nak tido ? OTW . :) sblum tido na luahkan sesuatu yang ta ptot di pendam . nanti jadi penyakit pulak kan . haha . 'penyakit angau' .




nampak tak gambar kat sbelah nie ? hehe . nie lah gamba saya . :P gambar samaran . 


teman lelaki saya gelarkan saya sebagai LALA (TELETUBBIES) . comel ta ? walaupun ta secomel saya tapi boleh lah kan . haha . ~poyo jekk . hurmm . tah mane lah nak mule . rase kekok plak naip kat blog . perkenalan kiteorunk sjak 2tahun yang lepas memang antara kenangan yang paling terindah dalam hidup aku . bukan saja terindah tapi sangat bermakna bagi aku . kenangan yang takkan aku lupakan sampai bila2 . aku sendiri pun sampai sekarang masih tak percaya dia yang terpilih untuk aku :) . 


padahal aku nie orang biasa je . tak setanding langsung dengan dia . hurmm . bila di fikirkan dalam2 memang sedih jugak . memang hebat sungguh ketentuan tuhan . aku tak hebat dalam berkawan tapi hebat dalam bercinta . setiap manusia pasti ada kelemahan dan kekuatan . 'kawan' adalah kelemahan aku . 'cinta' adalah kekuatan aku . memang patut pun orang kata aku ni bukan kawan sejati dan tak layak dijadikan kawan . aku sanggup hilang kawan demi cinta .


kadang2 aku sendiri pun runsing memikirkan antara 'kawan' dan 'cinta' . aku sayang kawan aku . aku pun sayang rizal(cinta aku) . dua2 penting bagi aku . tapi kadang2 aku akan lebihkan rizal berbanding kawan2 aku . hurmm . entahlah . tak rasi kott . 


MOHD FARIZ RIZAL RIDZWAN BIN MOHD FARID :) . nama yang sangat tak asing bagi aku . nama ni lah yang dah banyak ubah hidup aku . nama ni lah yang ajar aku erti cinta . nama ni lah yang ajar aku erti kasih sayang sejati . nama ni lah yang ajar aku erti pengorbanan . dan nama ni lah satu-satunya nama yang berjaya meragut hati aku .


nak tau tak nape aku cakap 'satu-satunya nama yang berjaya meragut hati aku' ? hehe . sebab sebelum ni aku kapel tak pernah pun mencecah 2tahun . selama ni aku kapel 'just for fun' . budak2 nak rasa 'LIFE' . cam tu lah kan . hehe . tapi dengan dia lain . sangat lain 


sejak kapel dengan dia baru aku dapat rasa LIFE yang sebenar . hidup yang sebenar . SUKA DUKA kami lalui bersama . banyaknye lah dugaan dalam bercinta ni . memang aku mengaku sekarang . CINTA tu perkataan keramat yang bukan mudah untuk direalisasikan dan bukan boleh dibuat mainan . CINTA boleh jadi racun yang membunuh sekiranya kita yang bawa CINTA ke lembah hina . CINTA boleh jadi madu yang akan sentiasa  membuatkan hari2 kita indah dan berseri . 


Sayang , sejak saya kenal awak hidup saya banyak berubah . sekarang saya dah tak peduli lagi kalau kawan2 saya tinggalkan saya sorang2 . sebab SAYA ADA AWAK . awak selalu menemani saya bila saya ditinggalkan . awak sentiasa ada di sisi saya bila saya memerlukan . awak sangat istimewa bagi saya . awak na tahu tak ? awak nie manusia paling menakjubkan bagi saya . awak dah ubah nasib seorang gadis kampung yang malang ni kepada seorang gadis idaman awak yang bertuah . saya betul2 rasa hidup saya tak kosong lagi bila jumpa awak . awak selalu kata awak jahat sebab dah banyak sakiti saya . tapi awak tau tak , awak lah insan yang paling banyak buat saya bahagia di saat saya terpinggir daripada pandangan dunia . saya bersyukur sangat awaklah yang dipilih menjadi peneman hidup saya sekarang . ikhlas daripada hati saya , saya sayang awak mohd fariz rizal ridzwan . nama yang tak pernah jemu untuk disebut :) . 


jodoh dan pertemuan tu di tangan TUHAN . segala yang terjadi dalam hidup kita sekarang adalah kehendak takdir . saya yakin , sekiranya kita ada jodoh takde sape pun dapat pisahkan kita sayang . melainkan ajal . saya dah nekad . sekiranya ditakdirkan ajal awak sampai dulu saya akan terima wak . saya yakin pasti ada hikmah disebaliknya . kalau itu kehendak ILAHI saya akn belajar menerimanya dengan hati yang ikhlas sebab saya tahu awak dah berusaha sedaya upaya awak . saya takkan buat ape yang awak tak suka . saya takkan sumpah bukan2 lagi . saya minta maaf dengan segala kelakuan buruk saya selama ni . saya minta maaf saya dah banyak buat awak risau . saya cintakan awak sayang . takkan ada sorang pun lelaki dapat menggantikan tempat awak di hati saya . awak cinta pertama saya dan saya harap awak jugaklah cinta terakhir saya . amin . doa saya sentiasa untuk awak . 


Dengan izin ALLAH , satu hari nanti saya akan buktikan pada semua orang yang cinta saya pada awak bukan 'CINTA MONYET' .


only me NO COPYCAT,
  nur syahirah dzulkifli



1 comment:

Sayidah Nafisah Ruslan said...

sweetnya.. :)

saya dah hampir 4thn kapel. asek bergaduh je tp tetap bersama semula.. menunggu sehingga jinjang pelamin je ni.. hehe

doakan saya ye dan awak juga :)